FANDOM

Nurarihyon (ぬらりひょん, Nurarihyon) jest ojcem Rihana i dziadkiem Rikuo. Był założycielem i pierwszym głównodowodzącym Klanu Nura.

Wygląd Edytuj

Jako Nurarihyon, jego głowa wystaje do tyłu ze swojej twarzy w kształcie tykwy. Nurarihyon nosi brązową szatę ponad czarnozielonym kimonem z tradycyjnymi japońskimi sandałami (zori).

Dawniej, Nurarihyon był znacznie wyższy. Jego włosy były bardzo podobne do  Rihana i formy yokai Rikuo, w tym to były długie i wystawały na zewnątrz z tyłu jego głowy. Najwyższa połowa jego włosów była złocisto-biała podczas gdy dolna połowa jego włosów była czarna. Strój Nurarihyon składał się z czerwonej peleryny ponad czarnym kimonem i zori, wraz z trójocznym, trzy-ogonowym wilkiem kręcącym się koło jego ramion jak szal. Czarnd ubarwienia w stylu atramentu mogły być dostrzeżone wokół jego oczu i w jego włosach.

Osobowość Edytuj

400 lata temu, jako głównodowodzący, wyglądał na nadgorliwego i trochę niecierpliwego w jego dążeniu do zostania Panem Chaosu. Był również w gorącej wodzie kąpany, jak kiedy zaatakował Pałac Nijo bez jakiegokolwiek planowania i nawet bez ostatecznej wiedzy że jego Hyakki Yako przyszedłby pomóc mu, wszystko dla ratunku Yohime. Chociaż powiedziano, że on łobuzuje u ludzi, on naprawdę nie nienawidzi ich - raczej, on nie sądzi, że ludzie powinni mieszać się do spraw yokai. On nie lubi faktu, że Rikuo chodzi do szkoły i zachowuje się jak człowiek ale szanuje jego pragnienia.

Obecnie, on jest trochę bardziej zaborczy niż 400 lata temu. On zmusza się również do stawania się spokojniejszy i dobrze się zastanowi nad decyzjami. On ma skłoności do posiadania w planie zwyczaju badania spraw jego własny bez informowania innych, nawet znikając przez długie okresy czasowe bez wcześniejszego powiadomienia. Jak tylko Rikuo zdecydował się zgodzić  z obowiązkami prowadzenia Nura Klanu, Nurarihyon okazał się bardzo wymagający dla swojego wnuka - głównie ponieważ sądził, że Rikuo potrafi przewyższać nawet siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki