FANDOM

Rikuo Nura (奴良 リクオ, Nura Rikuo) główny bohater serii Nurarihyon no Mago. On jest synem Rihana Nura i Wakany Nura i wnukiem Nurarihyona. W ¾ jego krwi jest człowiekiem i w ¼  Yokaii, jest trzecia i obecną głową Klanu Nura. Jest klasą sławny i z powodu jego proponowania pomocy w pracach dorywczych i przysługach dla każdego.

Wygląd Edytuj

Z powodu posiadania krwi yokai w jego rodowodzie, Rikuo ma dwie formy: pierwsza to ludzka forma, a druga gdzie jego krew yokai przejmuje obowiązki i on zostaje pełnym yokai. Dawniej często nazwana jest jego  "Dzienną" formą, podczas gdy druga nazwana jest  "Nocną" forma, początkowo mógł utrzymać to tylko podczas ciemności.

W ludzkiej formie, Rikuo pojawia się jako nastolatek z brązowymi oczami, jego włosy są brązowe na górze i ciemnobrązowe w dolnej połowie. Chociaż jego wzrok jest doskonały zawsze nosi okulary. Często, on jest widziany w swoim mundurku szkolnym noszonym ponad czerwonym swetrem z butami do biegania. W innym wypadku, nosi tylko czerwony sweter i khakie spodnie zamiast czarnych spodni w jego mundurku szkolnym.

Tylko w Domu Nura może być zobaczonym kiedy nosi replikacje minionego stroju Nurarihyona tj.: peleryna ponad czarnym kimonem z tradycyjnymi japońskimi sandałami (zori), tyle że peleryna Rikuo jest niebieska zamiast czerwonej.

Krew Yokai Rikuo zwykle budzi się wieczorem, podczas której przechodzi drastyczną zmianę. W jego formie yokai, Rikuo jest znacznie wyższy i ma starszy wygląd, w stosunku do jego ludzkiej formy. Jego oczy są wąskie i czerwone. Jego włosy rosną, on traci swoje  okulary i jego głos zniża się. Jego wygląd jest podobny do tego jaki miał  Nurarihyon i Rihan ponieważ jego włosy są długie i wystaje na zewnątrz tyłu jego głowy. Jak Nurarihyon, najwyższa połowa jego włosów jest biała podczas gdy dolna połowa jego włosów jest czarna. Zawsze, jego forma yokai jest widziana z niebieską peleryną ponad czarnym kimonem zori. W połowie odmieniania do jego yokai formy, Rikuo chwilowo zatrzymuje strój swojej ludzkiej formy. Jego włosy robią się coraz dłuższym i sczernieją i biały, pomimo że nie tak długi jak jego forma w pełni odmieniona. On również wydaje się wyższy niż swoja ludzka forma, ale jednak niższy niż jego pełny yokai forma.

Osobowość Edytuj

Jego dzienna forma (człowiek) jest pozornie słaba ale bardzo mądra, łatwo manipuluje podczas spotkania jednym z członków rady w celu odseparowania się i usprawiedliwiając oraz chronić Grupę Gyukiego przed rozpadem. Początkowo nie mógł zapamiętać rzeczy zrobił w jego "nocnej" forma, ale później może pamiętać i decyduje się założyć własny  "Hyakki Yakō". Jego Forma nocna (yokai) jest pewny siebie, silny i inspiruje "Strachem" wśród jego sojuszników, sprawiając, że wielu dołączy do niego. Zajmuje się ludzkimi aspektami rzeczy w jego "Dziennej" formie i załatwiać yokai w jego yokai formie. Podczas gdy normalnie jest spokojny, skryty i opanowany, Rikuo może stawać się bezlitosny w obecności kogoś kogo przekonania wyzwą jego, czyniąc go bardzo niebezpiecznym po sprowokowaniu. Po przegranej walce z jego dziadkiem, zostaje zabrany pociągiem do wsi yokai - Toono i w końcu dowiaduje się jakim typem z demona jest, stąd zyskując silniejsze umiejętności. Wyruszył do Kyoto pokonać Hagoromo Gitsune, chronić Yure i dokonać zemsty za śmierć jego ojca. Wydaje się stać się silniejszym kiedy jego  "Dzienna" i  "Nocna" krew zmieszały się. Pomimo że więcej położył na krew ayakashi niż swoją ludzka forma, przypuszczalnie z powodu jego yokai mocy, okazuje poważniejszą twarz w stosunku do jego ojca i dziadka.

Rikuo oficjalnie wymieniło sakazuki z : Edytuj

5-5 Sakazuki - Zen 

7-3 Sakuzuki - Kubinashi, Yuki Onna, Jami, Kappa, Kurotabo, Aotabo 

Historia Edytuj

Rikuo dorastał otoczony przez wiele yokai, których wiele razy obserwował podczas wykonywania przez nich rozkazów swojego dziadka. Często płatał im figle i oglądał swojego dziadka i świat yokai z respektem. Gdy miał 5 lat, jego ojciec został zabity przed nim. Jako dziecko, był podekscytowany przy perspektywie zastępowania  jego dziadku i stawaniu się Trzecią Głową Klanu Nura. Jednakże, dzięki prezentacji jego kolegi ze szkoły, Kiyotsugu, Rikuo dowiedział się, że yokai były faktycznie znane z robienia złych czynów. Gdy spróbował kwestionować to z wiedzą o yokai w jego rodzinie, jego koledzy z klasy dokuczali i zbojkotowali go.W efekcie, postanowił, że nalepiej jest nie wspomnieć o yokai wokół innych ludzi. Powiedział że, nigdy nie wspomni o tym jeszcze raz.

Przy rutynowym posiedzenie rady Klanu Nura, Nurarihyon formalnie ogłosił swój zamiar przekazania przywództwa klanu Rikuo. Jednakże, z powodu nowo znalezionej wiedzy o naturze yokai, Rikuo stanowczo odmawia pozycji . Członek zarządu Klanu, Gagoze, które wierzył, że najlepiej pasuje do pozycji dowódcy, zaatakował szkolny autobus, w którym miał jechać Rikuo w próbie zabicia chłopca. Jak tylko Rikuo dowiedział się, że jego przyjaciółka Kana była w niebezpieczeństwie, spróbował zorganizować Hyakki Yakou Klanu Nura aby ratować tych, którzy jechali autobusem. Kiedy Mokugyo Daruma zatrzymał go, stwierdzając, że człowiek nie może wyfawać poleceń Hyakki Yakou, Rikuo  po raz pierwszy zdał sobie sprawę ze swojej krwi yokai i odpowiedział, że w takim wypadku jeśli będzie yokai to za nim podążą. Na budowie z wypadku, stanął przodem i zwyciężył Gagoze i oznajmił jego zamiar zostać panem wszystkich duchów. Wkrótce potem, powrócił z powrotem do jego ludzkiej formy i zasłabnął - zapominając całkowicie o incydencie. 

Od tej pory, spróbował zostać bardziej jak normalny człowiek przez robienie wszystkich rodzajów dobrych uczynków chociaż on wciąż ufa i żyje w przyjaźni z jego podwładnymi yokai. 

Stosunki Edytuj

Jako trzeci spadkobierca Klanu Nura, Rikuo ma wielu podwładnych, którzy przestrzegają go i osłaniają przed yokai którzy próbują go zaatakować. Rikuo dał sobie radę z zaprzyjaźnieniem się z innymi przywódcami  yokai z własnego Hyakki Yakou i kilkoma z jego wrogów. Rikuo również dał sobie radę z zyskaniem odrobimy zaufania dzięki onmyoji z Kyoto, Rodzinie Keikain.

Streszczenie Edytuj

Gyuki Arc Edytuj

Shikoku Arc Edytuj

Keikain Arc Edytuj

Przesłość Arc Edytuj

Tono Arc Edytuj

Kyoto Arc Edytuj

Miejska legenda Arc Edytuj

Toryanse Arc Edytuj

Dziewczyna z metra Arc Edytuj

Hyaku Monogatari Arc Edytuj

Dom Gokadoin  Arc Edytuj

Umiejętności Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki