FANDOM

Tsurara Oikawa (及川 氷麗, Oikawa Tsurara), często nazywana Yuki Onna (雪女; dosłownie oznacza  "śnieżna kobieta"), jest zaufanym ochroniarzem Rikuo i częścią z jego nowego  "Hyakki Yakō", która idzie za nim do szkoły pod ludzką przykrywką znaną jako Tsurara Oikawa. W domu Nura czasami spełnia rolę kucharza - gotuje pysznie ale zazwyczaj zamarznięte albo zimne jedzenie.

Wygląd Edytuj

Tsurara ma długie kolorowe włosy, mieszanka czarnego z błękitno-białym z dwoma falującymi czarnymi liniami poziomymi wzdłuż jednego punktu widzenia jej głowy. Jej oczy są duże i złocistożółte, z wielorakimi pierścieniami w nich. Nosi najczęściej szal z pionowymi zygzakowatymi pasami i furisode z wzorem płatka śniegu wzdłuż rąbka i spodu rękawów. Ponieważ rękawy są raczej długie, ona może związywać je z tyłu przy ramionach aby zapewnić sobie wielką swobodę ruchów podczas bitwy. Kiedy w jej ludzkiej przykrywce jako Tsurara Oikawa, ona nosi mundurek szkolny Gimnazjum Ukiyoe  jak również szal. Jej włosy wyglądają prawie tak samo jak jej oczy, są niebieskie.

Osobowość

Pogodny i oddany yokai, jest w tym samym wieku jako Rikuo. Tsurara jest nadopiekuńcza do Rikuo w obydwóch jego formach, jednak dużo więcej kiedy więc on jest w jego  "dziennej" formie. Ona nie chce być ciężarem dla niego i stwierdza, że będzie chronić go przez całą wieczność, ponieważ był tym z kim wymieniła sakazuki. Pokazuje wielki podziw dla "nocnej" formy Rikuo, uważając go za niezawodnego i wspaniałego. Początkowo boi się Yury, dlatego że jest onmyouji ale kiedy ona odkrywa, że Tsurara i Rikuo są faktycznie yokai, to oni ostatecznie tolerują i liczą na siebie.

Jest coraz bardziej serdeczna w kierunku Rikuo ponieważ przez całą serie  widzi Kane jak rywalkę i sugerowaniu kilkakrotnie, że problem mógł być rozwiązany przez zamrażanie jej. Pomimo tego, ona wciąż będzie chronić Kane ponieważ jej śmierć uczyniłaby Rikuo smutym. Tsurara również ma ataki zazdrości gdy inne kobiety są blisko Rikuo, taki jak kiedy Kejoro objęła go podczas gdy przydzielony jako dodatkowy strażnik. Kilkakrotnie stała by się nie zbyt dobra rzecz jeśli zauważyłaby jakąś dziewczynę flirtującą z Rikou.

Historia Edytuj

Tsurara zajmowała się Rikuo odkąd był dzieckiem, często kończąc daniem się nabrać na jego różne figle. Cztery lata temu, była wśród yokai, który towarzyszyły mu ocalić szkolny autobus i skończyć walczeniem z członkami Grupy Gagoze. Od tej pory, uczęszczała do szkoły jako Tsurara aby strzec i chronić go. Ona nie wydaje się należeć do Rihana Hyakki Yakō.

Umiejętności Edytuj

Jej  "strach" jest umiejętnością manipulowania lodem i zimnym oddechem, który głównie umożliwia jej zwolnienie długiego oddechu śnieżycy, która może powodować zamarznięcie jej przeciwnika. Jej metody lodu pozwala jej do broni modela tak jak naginata i rzeczy jak deskorolka.

  • Noroi no Fubuki, Yukigesho (呪いの吹雪 ・ 雪化粧) jest metodą, która zamraża i roztrzaskuje wroga na kawałki.
  • Noroi żaden Fubuki, Fosei Kakurei (呪いの吹雪 ・ 風声鶴麗) jest metodą, która wywołuje silną zamieć i zamraża wroga.
  • Noroi żaden Fubuki, Yukiyama-goroshi (呪いの吹雪 ・ 雪山殺し) jest metodą gdzie Tsurara uderzenia na zewnątrz zimne powietrze, które działa usypiająco na jej cel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki